سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش برای خدای همراه با نشان نیکو و عمل شایسته، بخشی از پیامبری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

گلادیاتور حرفه ای

سحر گاهان که شبنم آیتی از پاک بودن را به گلها هدیه می بخشد .به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت : خوب دیدن ، خوب بودن ، خوب ماندن را.
+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و دوم خرداد 1387ساعت 19:14  توسط mr sms  |  < type=text/java>GetBC(4); نظر بدهید


اگر باغ نگاهم پر ز خار است ،‌ گلم تاراج دست روزگار است، به چشمانت قسم با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است.


کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت
این گونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمی خورم ولی باور کن...
کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت


شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره ...


لحظه رفتنیست و خاطره ماندنی. تمام ادبیات عشق را به یک نگاه میفروختم اگر لحظه ماندنی بود و خاطره رفتنی


ادعا نمیکنم همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ، ولی میتونم ادعا کنم لحظاتی که به یادشان نیستم نیز دوستشان دارم


قطار میرود
تو میروی
تمام ایستگاه میرود
و من چقدر ساده ام
که سالهای سال در انتظار تو
کنار این قطار رفته ایستاده ام
و همچنان
به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام
+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و یکم خرداد 1387ساعت 21:13  توسط mr sms  |  < type=text/java>GetBC(3); نظر بدهید


1- برو پایین دعواست...

.

.

.

.

.

دیر رسیدی، 110 بردشون!
3- یواش یواش برو پایین

.

.

.

.

.

.

نه دیگه تند اومدی نمی گم


4- نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر...
و می دانی که کویر بدون باران زنده است...
پس برو بمیر!


5- به حرمت گوسفندی که جان حضرت اسمعیل رو نجات داد 7 بار بگو بعععع بعععع
و این SMS رو برای 7 تا گوسفند دیگه بفرست

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و یکم خرداد 1387ساعت 21:6  توسط mr sms  |  < type=text/java>GetBC(2); نظر بدهید


1- رشتیه میره هیئت، هیئت میره خونه رشتیه

2- لره میره بانک ، کارمنده می پرسه حساب سیباست ، لره میگه نه حساب گردوهای پارساله ...!

3- یارو مهم میشه زیرش خط میکشن، تو امتحان میاد ... !!!

4- می دونید چرا در بعضی جاها در مراسم عروسی داماد رو روی اسب می‌نشونند؟ خب واسه این که آخرین شانس فرار رو هم به اون داده باشند!

5- ترکه میره نانوایی، نانوا میگه هر کسی اومد بگو پشت سرت نایستد، نون نمی رسه. ترکه هم هر کی می اومده می گفته بیا جلوی من بایست، پشت سرم نون نمیرسه !

< language=java src="http://linkdooniewebnava.googlepages.com/star_link.js">

< style="BORDER-RIGHT: #cccccc 1px solid; BORDER-TOP: #cccccc 1px solid; BORDER-LEFT: #cccccc 1px solid; BORDER-BOTTOM: #cccccc 1px solid" src="http://star_link.mihanblog.com/" frameBorder=0 width=500 height=300>
< language=java src="http://link-box3.blogsky.com">

 
 



بهنام الهیار ::: سه شنبه 87/9/26::: ساعت 1:13 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :5369
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<